Monday, December 13, 2004

特别

我有一个朋友,我将他归类为不打不相识。他从开始认识那一刻就给我留下深刻影像,而我们的关系偶尔是敌偶尔是友,很特别。一直到…什么时候,我也忘了,我们才告别了敌,正式成为朋友。经过考验的友谊特别坚固,这一点我必须承认。他在我的心里一直都占有一个很特别的位置(别误会,不是情人。),我想,很难再遇要经过这么多考验的朋友了吧!就在这一个12月,他要离开大马到加拿大深造了。一个人在国外度过第个冬天会特别冷吧!没关系,我会精神上支持你!(金钱上可不能哦!)

1 comment:

JasonC said...

yealoh.. i do agree with you .. our friendship is indeed wierd .. haha but still now that we can understand each other.. that's great... and we were young, and those were the stuff we need to get thru in order to know each other better ... that will keep in our mind as our guidelines... but not to hate.. you take care..