Saturday, January 28, 2006

Happy Chinese New Year

Happy Chinese New Year!!!A picture that made up of my chinese name says it all! I was stamping my every single name on a white A4 paper and tried to use my own name to decorate my blog or make cards for my friends. Chinese New Year is a great festival where friends and relatives gather, visit and greet each other. I do hope that you'll have a great Chinese New Year.

为了新年,我为我的blog换了来自周旋的‘春之晨’。周旋是谁?基本上,我也不太懂她是谁,只是知道她很多年前是很出名的歌手,唱的歌曲很好听。新年本来应该是很热闹的,当然我也喜欢热闹,但我却不喜欢太过热闹的新年歌曲。所以,我喜欢的新年个比较偏向华乐和古典。我的父亲有一张‘中国新年歌曲名典’的专辑,全都是很多年前的新年歌,而我特别喜欢这张专辑,觉得旧式的新年歌曲特别有感觉。所以,在此我介绍了这首歌,希望可以遇到知音人。

新年快乐
Happy Chinese New Year

No comments: