Monday, September 18, 2006

双影

六月中
机场
清晨六点
你叫我留点时间在被窝
叫我不必操劳
但我还是来了
等不及与你见面那一刻

自从你离开
我的灵魂变得脆弱
朝朝暮暮
等待的就是你出现在我眼前那一秒

你终于出现在我眼帘
那是可将空虚掩埋的真实感
思念就在一瞬间烟消云散
我怎能不握紧这一瞬间?

你回来了
又走了
我又一个人了
回忆与思念填满所有空间

我可以不要全世界
只想你在我身边
但我不会那么自私的
因为我们都要向前迈进
11月,等你回来

6 comments:

卡門 said...

不知情者還以為你寫給一個遠距離的愛人。嗯,她也算愛人吧,只是是不同的“愛”。

huixin said...

我也觉得有少少暧昧。哈哈
是爱,但是不是男女之间那种,是我生命里非常非常重要的姐妹。

Anonymous said...

My prophecy has finally come true.
Apparently this is an incestuous relationship as well!
Lesbians Sisters, HOT HOT HOT!
Jk!

huixin said...

Jon Dee, don't u know tat i love her, a lot?

Anonymous said...

Can't blame ya...
After all, you are drowning in oestrogen!
You desperately need more male bonding from the engineering fac.
Haha!

huixin said...

aiyo...i'm not desperate for bf, ok?!
and i'm not a lesbian too. I might love you, perhaps one day...:p