Monday, January 03, 2011

Burberry

我在伦敦New Bond Street 的Burberry 全球总店里徘徊了很久
Burberry 代表着最经典的英伦风格
众多美丽的梦想在呼唤着我
本来只是打算买一个钱包给爸爸
后来也多了一份礼物奖励自己
Burberry 是我一直以来的梦想
可是不知怎么
又买了白色
比上次买的包包的颜色更白
现在白雪是我的心头好
三个月后若你问我还喜欢吗
恐怕那时已经后悔了

3 comments:

simyee said...

omg~!
so damn nice~!!!
i also wan one xD
ask my bro go there buy XD ~
wahahaha ~

huixin said...

i tot it's very pretty too
but hor...need to use very carefully..or else it will die very fast!

simyee said...

哈哈哈。。。。
is like tat de lo~
use carefully can use many years lo~
if i were u~
i also will buy one..
for my bday present XD